Inschrijfformulier

Hieronder vindt u het inschrijfformulier voor de cursussen van Scuola d’Italia.

Voor meer gedetailleerde informatie over alle cursussen kijk naar het overzicht van onze taalcursussen, van de cultuurcursussen en naar de rooster.

Algemene voorwaarden

Inschrijving voor een cursus geschiedt door middel van een volledig ingevuld inschrijfformulier en in volgorde van binnenkomst van betaling, via bank, machtiging of contant. U bent ingeschreven alleen als uw betaling is ontvangen en bevestigd.

SCUOLA D’ITALIA behoudt zich het recht voor:
1. bij overinschrijving aanmelders niet te plaatsen, dan wel een extra groep te vormen;
2. bij onvoldoende inschrijvingen een cursus te annuleren en het reeds betaalde cursusgeld aan de cursist te retourneren; dit kan tot 24 uur voor aanvang van de cursus.

Een cursist mag zich terugtrekken tot 24 uur voor aanvang van de cursus. Het cursusgeld wordt dan geretourneerd.

Betaling
Het verschuldigde cursusgeld dient voor aanvang van de cursus volledig betaald te zijn, het liefst via rekening
NL95 INGB0004 7161 96
t.n.v. Stichting “Quelli di Astaroth”, Amsterdam
U wordt vriendelijk verzocht de naam van de cursist en de cursusnaam in uw betaling te melden.